Wednesday, December 15, 2010

我的礼物














日子
一天一天的过
我一直相信
不安排日子
就会被日子安排
常常排得满满的

看起来很充实
但其实没有什么内涵

但原来不排  也会充实
上帝不会让你白白的过
每天都是个学习天

昨天的我
烦到 (我都不会啊)
今天一帆风顺
他已经安排了
包装好的烦到
是我今天的礼物

你以为你很忙
它其实是个礼物

哈 当昨天的我
还在昨天时
你是不是已经在期待着
看到今天我开礼物时的喜乐

1 comment:

ahfei said...

well, it's an chinese post but if i say it in english, then maybe also can encourage u a bit.. present (gift) is the same as present (today / current).. so every 'today' is a present that God has given to us.. what will happen tomorrow we dunno but dun worry for it coz God knows what's best, so enjoy ur 'present' :)